تاریخ : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
کد 168

" درخشش شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه هنر اسلامی تبریز در نخستین جشنواره هنری گنجینه مهر در شهر مقدس مشهد "

در آستانه سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء نخستین جشنواره هنری گنجینه مهر که توسط آفرینش های هنری آستان قدس رضوی برگزار می شد با معرفی منتخبان این رویداد به کار خود پایان داد.
آیین اختتامیه این رویداد روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور جمعی از مدیران و مسئولین کشوری و با معرفی و تقدیر برگزیدگان در تالار ضیافت فیروزه هتل قصرالضیافه برگزار گردید. دکتر عبدالحمید طالبی رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی که یکی از متولیان برگزاری این جشنواره بودند در بخشی از سخنان خود افزودند: جشنواره گنجینه مهر و صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد ( ص )، آغاز یک گام بلند در شناساندن فرهنگ رضوی به جامعه ایران و بین المللی است. شما هنرمندان شرکت کننده این جشنواره در ایجاد تمدن نوین اسلامی و توسعه فرهنگ معصومین بخصوص فرهنگ رضوی گام برداشته اید. امیدواریم ما هم در مسیر عمل به حدیث امام که احیای امر اهل بیت است با دید شما محقق شود. در پایان مراسم بیانیه هیات محترم داوران اولین جشنواره گنجینه مهر توسط محمد جواد استادی عضو شورای سیاست گذاری قرائت و منتخبین جشنواره در چهار بخش مختلف بشرح ذیل معرفی گردیدند:
* در بخش «نقشی برای زندگی» جشنواره، مجید فخاری از اصفهان رتبه اول، الهام کچویی از اصفهان رتبه دوم، زهرا صالح‌نژاد از مشهد و نعیمه محمدزاده از مرکز رشد دانشگاه هنر اسلامی تبریز نیز با دریافت لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال رتبه سوم مشترک را کسب کردند.
* در بخش «محصولات هنری» نخستین جشنواره گنجینه مهر نیز فاطمه ساعدی از سراوان استان سیستان و بلوچستان حائز رتبه اول، راضیه کلیایی از مرکز رشد دانشگاه هنر اسلامی تبریز و مهناز لنبانی از اصفهان با دریافت لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال حائز رتبه دوم مشترک و آرش نیک‌نژاد از اهواز حائز رتبه سوم شدند.
* در بخش «در جست‌و‌جوی هویت» این جشنواره هنری، دکترمیثم خداشناس از دانشگاه هنر اسلامی تبریز با دریافت لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال رتبه سوم را کسب کرد و محمد کاری از مشهد شایسته تقدیر شناخته شد.  
* در بخش «طرح و ایده» نیز رتبه دوم جشنواره به حسین کیان پاک از مشهد رسید. شایان ذکر است در کنار مراسم اختتامیه نمایشگاهی از آثار منتخبین نهایی به بازدید عموم گذاشته شده بود.





تبریز - خیابان آزادی - میدان حکیم نظامی - دانشگاه هنر اسلامی تبریز

کد پستی : 5164736931   تلفن : 35549590 -041-   دورنگار :35549592-041

کلیه حقوق این سایت متعلق به دانشگاه هنر اسلامی تبریز می باشد.